fbpx
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לימודים מהבית – הדבר הבא או טרנד חולף?

אחד הדברים שקרו במדינה בעקבות המצב עם הקורונה, זה שהקהל הרחב התחיל להיחשף לרעיון של לימודים מהבית, בין אם זה דרך קורסים דיגיטליים, שיעורים בזום, ועוד…

האמת היא, שזה ממש הגיוני כשחושבים על זה – מדינה שלמה בהסגר, מוסדות לימודיים כמו בתי ספר ואוניברסיטאות הפסיקו לעבוד, ויש הרבה תלמידים שצריכים להמשיך ללמוד (אחרת יש מצב שהם יצטרכו להאריך את תקופת הלימודים,
או שזה ייפגע בזיכרון של החומר ובתהליכי ההכשרה) אבל אין להם אפשרות לצאת מהבית…

אז מה עושים במצב כזה? אפשר להתבאס ולבכות על כמה שהמצב קשה ומבאס, או שאפשר לחפש פתרונות ולמצוא דרכים להסתגל למצב החדש – שבמקרה הזה מדובר בלנסות את האפשרות של לימודים מהבית, ולהתחיל ללמוד בצורה דיגיטלית.

היתרון מס' 1 של לימודים מהבית

לא יודע אם שמעתם על זה או לא, אבל הקונספט הזה של קורסים ושיעורים דיגיטליים התחיל עוד לפני הקורונה – אני, באופן אישי, רכשתי לא מעט קורסים דיגיטליים הרבה לפני שכל הסיפור הזה התחיל, והסיבה היא שלקורס דיגיטלי יש הרבה יתרונות, והעיקרי שביניהם זה שאנחנו לא צריכים לצאת מהבית כדי ללמוד! (שעכשיו זה תופס במיוחד)

לימודים מהבית – דרך טובה להסתגל לעולם החדש

הרבה מאיתנו בתקופה הזאת מרגישים מבולבלים ואבודים, ולא יודעים מה לעשות עם כל הזמן הפנוי שנוצר לנו (במיוחד אם היינו באמצע לימודים או עבדנו עד עכשיו).

אני אומר (וזה אולי בגלל שאני אופטימיסט מושבע, אבל עדיין) – למה לא לנצל את הזמן הזה כדי להשקיע בעצמנו וללמוד? התפנה לנו כל כך הרבה זמן ללמוד את הדברים שתמיד רצינו ללמוד, והחלק הכי טוב זה שאפשר לעשות את זה בלי לצאת מהבית!

כמעט כל דבר שאנחנו רוצים ללמוד – יש מישהו שכתב עליו מאמרים, צילם סרטונים ליוטיוב, או הכין קורס דיגיטלי… ומה יכול להיות זמן טוב לזה יותר מעכשיו?

אז נכון, אנחנו לא יכולים לשלוט במצב, ואנחנו לא יודעים מתי זה ייגמר, או מה הולך לקרות אחר כך – אבל אנחנו כן יכול לשאול את עצמנו דבר אחד: "מה אנחנו הולכים להפיק מעצמנו בזמן המשבר הזה?"

תשתפו אותי ב..

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

המשך קריאה

אולי יעניין אותך גם...

תשתפו אותי ב..